Le Botón Army: Arty Shoes

23:51 Margarida 0 Comments






E a minha loucura por sapatos continua...particularmente quando se trata de sabrinas, até porque na verdade nunca me parecem demais. E desta vez encontrei mais uma marca espanhola, com sapatos de estilo arty, e que entrou directamente para a minha wishlist. Estou a referir-me à Le Botóm Army. Sabrinas de padrões e design originais, e cheias de personalidade. O veredicto? Quero!


And my love for shoes go on...in particular for flats or ballerina flats, since they seem to be never enough. And this time, I found another spanish brand with arty flats that entered directly to my wishlist: Le Botón Army. Stylish flats full with personality. Verdict: Wanted!


Tiffany Tear / Orange Chess



 
 
Metal Twins



You Might Also Like

0 comentários: