LOEWE 'ORO' - GOLDEN LUXURY!

23:59 Margarida 0 Comments


 


Já várias vezes vos falei aqui da Loewe, uma marca que considero de excepção e cujas malas me deixam sempre encantada pelo seu design, estilo e qualidade. E em mais uma das minhas pesquisas pelas novidades da marca encontrei um dos últimos lançamentos - a "Oro". Tendo como pano de fundo para a campanha a maravilhosa cidade de Madrid, o nome desta linha de malas Oro, ou seja, Ouro, é puro luxo! O tom bege dourado com pormenores em tons coloridos deixa-me de cabeça perdida! Podia tê-las a todas que não importava....mas é que mesmo nada!....

 
I've told you about Loewe in the blog several times. It's an exceptional brand with bag designs and style that get me truly enchanted. I'm a big fan of the brand, and during one of my last searches for news I found one of Loewe's releases - the "Oro" bags. With the wonderful city of Madrid as background, the name of this bag collection - Oro, that means Gold, is pure luxury! The rich golden-beige of the bags matched with those coloured details makes me loose my head! I wouln't mind to have them all...not even a bit!...















Source: LOEWE


 

You Might Also Like

0 comentários: